تئاتر معلولین ایران

c36ca621a5bd9f22ed82eb87110f16dc Lبر اساس بازبینی آثار متقاضی شرکت در چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین طلوع پس از تبادل نظر توسط هیئت گزینش آثار نمایشی ارائه شده تصمیمات ذیل اخذ گردید.

1-    استان قزوین :
-    نمایش " جزیره انسانها " باتفاق آراء مورد تائید قرارگرفت .
-    نمایش " وقتی در بازمیماند " به شرط رعایت موارد فنی که از طریق یکی از کارشناسان که به صورت شفاهی به کارگردان نمایش ارائه خواهد شد ، با اکثریت آراء مورد تائید قرارگرفت .

2-    استان اردبیل :
-    نمایش " همین حوالی " به شرط رعایت موارد ارائه شده از طریق هیئت گزینش و بانظارت یکی از هنرمندان و کارشناسان متخصص هنر نمایشی استان ، با اکثریت آراء مورد تائید قرارگرفت .

3-    استان آذربایجان شرقی :
-    نمایش " زیرزمین " باتفاق آراء مورد تائید قرار گرفت .
-    نمایش " طلوع پایدار " به شرط بهره گیری از تجربیات هنرمندان و کارشناسان متخصص هنر نمایشی استان در نزدیک کردن اثر مورد درخواست به استانداردهای حداقلی هنر نمایش با اکثریت آراء مورد تائید قرار گرفت .
-    نمایش " سوزان بان " با اکثریت آراء مورد تائید قرار گرفت .
-    نمایش " قلبهای دودی " ( خیابانی ) با اکثریت آراء مورد تائید قرار گرفت .
-    نمایش " فرصتی برای یک نفس " مشروط به اصلاح موارد مکتوب که مستقلا" از طریق یکی از اعضای هیئت گزینش آثار به  کارگردان نمایش ارسال خواهد شد و با ارسال لوح فشرده نمایش مورد نظر به دبیرخانه جشنواره قبل از مورخ 02/12/1394 مورد تائید قرار گرفت .

4-    استان آذربایجان غربی :
-    نمایش " بازی بی کلام " به اتفاق آراء مورد تائید قرار گفت .
-    نمایش " بیائید با هم بخندیم " ( خیابانی ) با اکثریت آراء مورد تائید قرار گرفت .

5-    استان زنجان :
-    نمایش " این مزرعه مال کیه " به شرط نزدیک کردن کار به المانها و عناصر و نشانه های تئاتر کودک وبهره گیری از تمرینات مستمر در بالابردن کیفیت کلی اثر با اکثریت آراء مورد تائید قرارگرفت .
-    نمایش " سفر روایی کوتوله ها " به اتفاق آراء مورد تائید قرار گرفت .
-    نمایش " هیاهوی سکوت " با توجه به آراء و نظرات هیئت گزینش آثار درمورد این نمایش چه از بعد قصه و ساختار به شرط موجز کردن اثر و تنظیم آن برای اجرای نمایش میدانی به صورت مشروط مورد تائید قرارگرفت .
-    نمایش " ایستگاهی در انتظار گودو " به شرط اصلاح پاره ای از موارد که به صورت حضوری از طریق نماینده هیئت گزینش آثار برای گروه مطرح خواهد شد ، با اکثریت آراء مورد تائید قرار گفت .


دبیرخانه هیئت گزینش چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین طلوع